stan idag...

Hellu ! :D <3


idag har jag, mamma och nellie varit i stan och shoppat lite. jag köpte en mjukisdresas som är rosa, ett vit linne från gina och sen ett par skor, så äntligten har jag ett par skor som jag kan använda och sen köpte nellie en blå tröja med våra ränder från gina och sen köpte vi inge mera.

imorron blir de att vara med erik hemma hso honom och då ska vi sola och bada hela dagen eftersom de ska bli 25 grader så då blir de nog mest att sola tror jag men får se och sen sover jag hos honom till tisdags och sen är vi hos honom hela tisdagen för då ska de bli 28 grader så då blir de nog samma alltså sola och bada och sen sa vi när solen börjar försvinna åker vi hem till mej och då sover vi här till onsdag. så då får madde och nellie hitta på nått.

och sen om 1 vecka åker jag och nellie till helsingborg hem till henne och då blir de massa skoj där istället. men jag måste erkänna att de ska bli ganska skönt att komma här ifrån ett tag. men kommer sakna erik då men jag får klarar mej, och jag vet inte när jag kommer hem men de blir väl att jag är där ialla fall 1 vecka men sen vet jag inte om jag stannar längre. för jag måste också hinna vara med cherin och några andra.

men jag orkar inte skriva mera nu, för nu ska väl jag och nellie hitta på nått eller nått sånt.


puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0