trött...

Hellu alla glada ! :D <3


sitter just nu hos erik och har sovit här.

igår så va man först på årstafältet och kollade på damerna, jag skulle också ha spelat men jag behövdes inte men jag satt på bänken ialla fall. Exiles vann med 2 pöäng mot Uppsala. sen kom erik efter ett tag och sen när matchen va slut så åkte vi hem till honom och sen på kvällen gjorde vi inte så mycke och sen idag så gick vi inte upp förän vid 11 och då åt vi frukost och nu gör vi inte så mycke.
och sen sov lisa hos mej frtån fredag till lördag :D <3


Wiiiiie ! bara en vecka kvar sen är de SOMMARLOV ! fast den hära veckan kommer ändå bli ganska chill.

måndag: bada med klassen
tisdag: åka till hallstavik med klassen
onsdag : städa skåpet och lite så
torsdag : 9:ornas lunch och slutar efter de
fredag : SKOLAVSLUTNING !! :D

så ser min vecka ut.


men orkar inte skriva mera nu ...


puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0