älskar dej !

Hellu alla glada ! <3

nu har jag precis kommit ut från duschen. min dag har varit så himla bra.
Först så va de juh skola och de va inte så roligt för först hade vi HKK och sen engelska fast jag och lisa satt ute och solade lite och sen hade vi no sen lunch och sen no igen, men de så va så bra va att sista no lektionen hade vi prov så vi fick sluta när vi va klara med de och alla va typ redan klara så alla slutade typ vid 1 fast vi skulle ha slutat halv 2 :) fast de jobbigaste va att jag hade svenska prov efter så jag hade 2 prov efter varandra och de va lite jobbigt. men efter skolan åkte hem och fixade lite hemma och sen typ vid 10 över 4 så tog jag med mej hundar till vallentuna och skulle möta Erik och sen gick vi hem och sen gjorde inte vi så mycke men typ precis efter vi hade ätit klart kom kusinerna och sen va dom här ganska länge, fast efter vi hade ätit klart så gick jag och Erik ut och satte oss men sen blev de lite kallt så vi gick in till mitt rum och kollade på tv och sen typ vid 10 så gick vi till centrumet för att Erik skulle åka hem och sen gick jag hem och efter ett tag tog jag en dusch och nu sitter jag här och tråkigt och funderar på om jag ska ta och gå och lägga mej för jag ska upp tidigt imorron.

men imorron kommer bästa dagen för Exiles (min klubb) har en tunering på årstafältet, så jag och Cherin ska vara där hela dagen och bara glida runt och kolla på alla snygga männiksor om de nu finns de där och då blir de på med party shortsen också :D. och sen på söndagen så ska jag själv spela :D längtar!!
men nu orkar jag inte skriva mera <3

jag älskar dej gubben !! <33


puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0