bara för att retas lite xD

Hellu alla glada ! :D <3



bara för att Erik kollade på min blogg förut så bara för de ska jag skriva om honom nu :)

haha de är ganska roligt att reta dej du får skylla dej för att jag skriva de hära. nej men jag tänker ändå inte skriva nått dumt om dej, för då kommer jag bara ångra de sen. fast nu finns de ett problem och de är att jag inte rikigt vet vad jag ska skriva xD men kommer säkert komma på nått snart. haha du tror att jag kommer skriva nått taskigt, men så dum är jag faktiskt inte.
nej men du ska veta hur söt du är , varje gång vi pratar i telefon kan jag inte lägga på bara för att jag fortfarande vill prata med dej och höra din underbara röst. jag har en tanke men de kan jag tyvärr inte skriva här för den får inte alla veta. men jag vet inte rikigt vad jag mer ska skriva...
du är helt enkelt den perfekta killen <3
puss på dej !

nu orkar jag faktiskt inte blogga mer, jag va bara tvungen att skriva de dära bara för att retas :D <3



puss på er ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0