:D <3

Hellu alla glada ! :D <3

det blir nog ett kort inlägg nu.

ska inte skriva så mycke nu för jag är hos älsklingen så jag lånade hans data :)
igår så kom han till mej och sen sov vi hos mej och sen idag ska vi sova hos honom. hade en rikigt mysig kväll igår och de blir en mys kväll idag med :) <3

vi hade inte tur när vi skulle ner till bussen för då regnade de och sen när vi skulle gå från väsby centrum till tåget så regnade de också , och sen när vi skulle gå från tåget och hem till Erik så regnade de också, så man kan säga att vi inte hade så tur xD <3


och snart är de sommarlov och då blir de nog mycke att vara med honom :D <3

ikväll tror jag inte att vi ska göra så mycke, blir nog bara att ligga i sängen och kolla på TV och vi kanske hittar på något senare.

är irreterad oxå för erik (äckel barn)  som jag va tsm med förut messar mej hela tiden och vill att vi ska bli tsm igen men fuck heller att jag tänker de , för nu har jag redan världens bästa pojkvän !!

har inte så mycke mer att skriva nu. men skriver kanske mer imorron eller nått.


Puss på er !! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0