Snart helg :D

Hellu alla glada ! :D <3


snart är de äntligen helg och plus att de är ungefär 2 veckor kvar till sommarlovet ! :D

har inte så mycke att säga faktiskt, förutom att den hära veckan har varit grymt jobbig. för de första har jag bråkat med lisa, men nu är allt löst och jag måde verkligen skit då, men nu är allt löst så nu är vi som innan vi började bråka och sen är de bara allmänt mycke i skolan nu !

igår va hela 8:an på museum och då gick jag, lisa och my och sen när vi gick förbi några killar så visslade dom på oss och sen gick vi vidare och sen märker vi att dom går efter oss och sen när vi gick förbi dom sa lisa "carro du kan väl oxå vissla som killarna kan göra" haha de va lite roligt, men sen fortsatte dom gå efter oss och sen stannade lisa och frågade om du ville ha nummer och då sa dom ja och såklart gav hon dom mitt nummer så ena killen började messa mej men han va för liten för han va 97:a så de va lite roligt ändå.



min helg kommer bli helt perfekt för jag ska vara med världens bästa pokjvän ! :D <3
bjuder på en bild också :) <3



17 november 1994 föddes en ängel och hamnade på jorden.
Erik sandberg , jag älskar dej över hela mitt hjärta! <3
23/5-10 , de blev du och jag.






orkar tyvär inte skriva mera nu, men kanske skriver mera imorron om jag hinner.


puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0