vafan ska man göra när man mår skit och inget är som de ska !
jag vill ha ett lika bra liv som alla andra har, men tydligen är de ganska svårt att få...
gråter nästan varje dag för allt känns helt fel :(

jag trodde allt va perfekt när du kom in i mitt liv men de vissade sig nu att de inte är de, de är lika dåligt som innan...jag vet inte vad jag ska göra. känns inte som om nån bryr sig längre, men jag vet att de finns några som gör de, men sen den personen jag vill ska bry sig mest de är den personen som bryr sig minst typ... du kan ialla fall vissa att du bryr dej lite.
jag är så jävla trött på livet.

snart tar jag en paus ifrån allt som är i mitt liv, och då menar jag allt... :(

när jag tänker tillbaka ungefär 4 månader så va allt så jävla bra, jag hade allt jag önskade mej. men jag vet inte vart allt de har tagit vägen allt har bara blåstbort känns de som.


nej nu ska jag prata vidare med min bästavän tiffa :D <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca'

gumman, finns fast vi inte snackar ofta. så kommer jag alltid finnas. älskar dig <3

2010-10-19 @ 11:45:52
URL: http://sheup.blogg.se/
Postat av: l o u i s a

Jag finns för dig! Jag vet att alltid inte alltid har vart så bra mellan oss...men kan vi inte bara lägga det bakom oss? Jag saknar dig!! Vi får se till att träffas alla kårsta tjejer någondag! Jag hoppas att du mår bättre snart och om det är nått som jag kan hjälpa dig att göra det med så säg bara till. PUSS PÅ DEJ!! <3

2010-10-22 @ 19:44:28
URL: http://louisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0