älskar skor !





jag har hitta 3 par skor som jag skulle vilja ha eller ialla fall ett par men de kan jag bara glöm för dom är alldeles för dyra !! :(




skit snygga uggs men dom kostar 2400 kr och de är lite mycke :(



ett till par uggs men dom är också dyra , dom kostar 2100 kr :(



dom här är också skit snygga och dom är från Timberland och kostar 1699 kr :(


varför måste alla skor va så dyra för ialla fall dom man vill ha !!
okej uggs finns att köpa typ på din sko eller nått sånt, men dom går typ bara sönder och sen vill jag ha rikigt också... men de kan jag juh bara glömma, så får väl leta vidare, för jag tror inte att mamma och pappa vill betala de och jag har verkligen inte råd med dom :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0