äntligen helg !!






äntligen är de helg ! de är e ända jag har längtat efter den hära vecka.

skolan idag va bra fram till lunchen då humöret vände totalt, berättar mer sen i ett annat inlägg då jag tänker skriva ner hur jag känner och allt. men bortsett från de har den varit bra förutom bilden , jag hatar verkligen bild, jag älskade bild förut men sen när vi fick en annan lärare så blev de tråkigt, för hon är bara dryg och en massa annat... och sen efter skolan så åkte jag ner till Active gym och där kollade jag upp min rygg och nu ska jag gå dit nästa fredag också och de är för att jag har jätte ont i ryggen men idag så fick jag laser strålar som gick igenom huden och som kom in till musklerna och sådär men de känns absolut ingenting faktiskt men jag hoppas de blir bättre och sen nu sitter jag här och väntar på tills jenny kommer hit :D de blir en hel helg med henne :D <3 och de gillar jag ! <3


ja om man inte hinner borsta tänderna hemma å får man väl göra som jag och tiffa gjorde xD de går lika bra att borsta tänderna i skolan, haha ! älskar dej bästavän ! <3


och sen när jag hade varit hos marie-louise så såg jag att min underbara bästavän hade skrivit dehära på mitt skåp :D <3 hon är så underbar, de är tur att jag har henne !


bloggar mer sen !

pussen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0