äntligen lov !






idag va de sista dagen på praon, kommer sakna PSS faktiskt. de har varit så sjukt kul att vara där. varje morgon jag har vaknat har jag bara längtat att få komma dit och jobba, älskade min prao plats men nu är den slut :(
men nu är istället lov :D ser fram emot de faktiskt.
ikväll blir de bara att ta de lugnt faktiskt, är ganska trött efter den hära veckan, trodde inte att jag skulle bli de men de blev jag. och de va så himla skönt att komma bort ifrån skolan, tänkte inte alls på den under den hära veckan som har varit.

imorron blir de att ta de lugnt på dagen men sen på eftermiddagen kommer jenny och hon sover här tror jag eller de är de vi har sagt ialla fall, och på söndag ska vara med jenny och sen kanske alice kommer hit om hon inte fortfarande mår dåligt då, men de hoppas jag inte, för jag vill träffa henne :D <3 älskar mina tjejer !

och under helgen ska jag försöka rita en skiss till min tröja som jag ska dessigna helt själv, för på måndag ska jag tillbaka till PSS och få min tröja tryckt, för alla som har praoat där får en töja med valfrit tryck på eller något annat men de skulle vara kul och ha en tröja som jag själv har gjort, så de ska jag göra tills på måndag :) men jag vet på ett ungefär hur den ska se ut.

ska nog snart ut med hundarna med mamma och sen blir de nog att kolla på tv tror jag :)

bloggar mer imorron :)

eller de kanske blir ett inlägg lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0