äntligen :)





shit vilken kväll asso, den har varit lite stressad om jag får säga nått...
eftersom madde fyller år idag så skulle de komma lite folka hit och dom skulle komma vid halv 7 och mamma blev klar med maten typ vid 20 över 6 så de va bara att äta lite fort innan alla kom och sen blev de tårta och lite annat och sen åkte dom hem för ungefär 40 min sen :) alltid lika trevligt med folk hemma.

jag känner mej ganska duktig för jag har gjort klart båda hemkunskap sakerna så nu ska jag lämna in dom imorron så hoppas jag på ett G.

skolan idag har varit bra, men de va har varit bajs kallt ute :O höll fan på att frysa ihjäl på idrotten för de va så jävla kallt. men annars har den varit bra.

imorron blir de först ungdomsmottagningen med tiffa och sen åker vi till skolan och efter skolan ska till Active gym eller vad de nu heter med min rygg igen men då ska jag få lite övningar som jag ska göra i 2-3 veckor och sen får vi se om de blir bättre eller inte. och sen vet jag inte vad jag ska göra, men hittat nog på nått :)


nu kommer de lite bilder :)



idag i morse när klockan va typ 07:00


och sen tog jag en bild innan jag gick till bussen och då va klockan 07:30 ungefär, så de är lite skillnad.


fick jätte fina blommor av krister och annika också :) för jag fick inga när jag fyllde år så fick idag istället :)



kommer ett till inlägg snart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0