Är så jävla glad :D




asso jag har verkligen världens bästa föräldrar :D
fast jag berättar sen varför dom är de.

idag har jag varit i skolan och sen åkte jag och pappa till arnige och köpte lite saker jag skulle bland annat ha ett nytt tandskydd tills imorron och sen köpte han lite andra saker också. och sen vid 6 tiden kom familjen Winther hit och åt middag och sen badade alla killar men vi tjejer vi stannade inne och snackade lite och sen åkte dom hem för en liten stund sen men har haft en jätte trevlig kväll ialla fall :)

nu ska jag berätta varför jag har världens bästa och snällaste föräldrar. eftersom jag fyllde år i onsdags och jag gick en iphone för ett tag sen och de skulle juh bland annat bli min födelsedagspresent men sen sa pappa att han hade beställt nått till mej men att de inte skulle komma förrän på torsdagen eller fredagen men sen hade de inte kommit igår men idag hade den saken kommit och jag köpnade den och då va de en sånhära där :


jag älskar verkligen mina föräldrar :D
och de är nästan exakt likadan som skolan har :D men min kommer vara mycke bättre än skolans för dom suger !
jag är så glad, hade verkligen inte förväntat mej en ny data lixom .


imorron blir de att spela med damerna mot Göteborg hemma och sen blir de att kolla på när pappa ska spela med herrarna och spela SM final mot hammarby , måste juh erkänna att jag är lite nervös. och sen senare på kvällen tror jag att de blir att åka hem till erik men vi får se för han har hockey match imorron med.
men skriver mer imorron.

juste första inlägget på den nya datan ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0