dax att åka hem snart :D






är hos erik nu men ska nog snart börja röra mej till tåget :)
när jag kommer hem blir de bara att fixa mej lite och byta kläder och sen kommer släkten och firar mej :D då blir de mycke presenter eller jag hoppas de ialla fall :)

igår så spelade jag sista macthen med damerna den hära säsongen och vi förlorade tyvärr mot göteborg igen :( men men vi spelade ändå ganska bra och jag fick spela dom 10 sista minutrarna men de va ändå jobbigt och sen fick en smäll på båda smallbenen och de gjorde skit ont och plus att de inte har blivivt helt bra sen förra helgen men sen kollade jag på herrarna med amanda och några från U17 och dom vann mot hammarby och de första sm finalen men den andra är nästa helg och den ska jag se och pappa va på bänken igår och nästa helg får vi väl se vart han börjar men de är hans 10 sm final i rad :D <3 och sen nästa helg kanske amanda sover hos mej också :D wiie !


nej nu orkar jag inte skriva mera är sur och tänker inte säga varför ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0