fattar ingenting just nu...





känner att de va dax att blogga nu så tiffa har nått att läsa :)

imorron är de sista dagen på praon och sen är de äntligen LOV :D längtar skit mycket.

rubriken säger ganska mycket. ibland känns allat så jävla bra med dej men ibland känns de bara skit. asso jag vet inte om jag kommer orka mer snart. jag vill bara säga exakt vad jag känner men vågar inte göra de. jag fattar ingenting just nu om vad som händer... skulle bara vilja ha de bekräftat att de verkligen ska vara vi två.
jag hoppas verkligen att de blir bättre, för jag orkar inte gå runt och ha en stor klump i magen hela tiden bara för att de inte är helt bra mellan oss...
känner att jag lägger ner massa tid på de hära att de ska funka men känns inte som om jag får något tillbaka. du får tycka vad du vill, du får bli sur, dumpa mej eller vad du nu känner. men jag att jag måste få ur mej de hära nu innan jag bryter ihop helt. har redan brytit ihop en gång och jag orkar inte mera nu. vill bara att de ska bli som förut, vill gå tillbaka till den första månaden med dej och bara fortsätta från de och sen att de ska vara som då.
men du ska veta att du är den ända för mej !


nu har jag precis gjort ordning min mat tills imorron och ska nog snart gå och göra mej i ordning för att sova, jag hoppas jag kan sova idag har inte kunnat sova på dagar , eller har typ somnat vid 12 - 1 då, har tänkt på för mycke saker som jag inte borde tänka på...

jag vet att de kan vara mycke depp inlägg på min blogg nu, men jag vet inte annars vart jag ska skriva av mej allt. jag vet att de finns folk som jag kan prata med men de är inte lika lätt att prata om de tycker jag.

imorron ska jag träffa min älskling cecilia :D jag saknar henne så jävla mycket ! <3
jag saknar alla våra minnen vi har från kårsta :( <3

och jag saknar också min bästavän tiffa ! vi måste träffas när du kommer hem <3

nu orkar jag inte skriva mera, bloggar mer imorron !
puss !



Kommentarer
Postat av: Linda

Gumman, Det bästa är att säga vad du tycker, Han kanske känner samma sak om er ? Det blir bättre jag lovar, för det kan ju inte bli sämre eller hur ? Han kan ju liksom inte bli sur för att du säger att du älskar honom, att du saknar att ni var ''tightare'' förut. Men glöm inte att jag finns här, dygnet runt. Puss på dig syster <33

2010-10-28 @ 22:22:44
URL: http://lindabrisenheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0