fjoll bilder xD






hade lite tråkigt när alice va här eller vi hade roligt men jag tog lite fjoll bilder xD
kan redan säga nu att de kommer bli mycke bilder på mej ;)



"I LOVE YOU" min lilla nalle som sitter i fönstret


en till bild på mina nya byxor.


haha ego...


haha tog bara lite bilder .


haha, både jag och alice va redo med en varsin kamera :D


älskar dej alice ! <3


hahaha ! börjar fundera på om jag verligen har nått liv :O


no lifer xD


hihi, får nog snart börja ta kort på annat tror jag :P


ojdå ! här kom de en annan bild :O


nästan likadan fast lite närmare


vet inte varför, men jag gillar denhära bilden :)


har typ en bild kvar nu :D


sista bilden :D ÄNTLIGEN , nu har jag ialla fall lagt upp lite bilder också :)


bloggar mer sen !


Kommentarer
Postat av: aliice

2010-10-31 @ 21:14:00
Postat av: aliice

Löv u too Caroline jansson <33

2010-10-31 @ 21:14:42
Postat av: NEHA

Du är så jävla bäst carro!

skitsöt också.

jagälskardig

och längtar redan till torsdag!<3

2010-11-01 @ 17:20:38
URL: http://lecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0