första dagen :D





första dagen på praon :D
kan till och börja med att säga de va så j*vla skönt att inte gå till skolan i morse utan man förväntade en härlig dag på PSS , och kan juh säga att de va sjukt kul där, fick trycka massa saker på kläder, innan jag hade provat så tyckte jag att de verkade svårt men de va hur enkelt som helst så de har jag typ gjort hela dagen idag och imorron vet jag inte vad jag ska göra men de får jag se då :) och juste och sen dum som är jag så brände jag mej på en av tryck plattorna och dom är typ 170 grader varma xD och de gör skit ont nu med, men de får jag leva med , men nu vet jag hur de känns ialla fall.


jag och mamma va och handlade efter maten och jag köpte en ny så där sak som har sminket i och sen nytt brunpudder, och nu är de bara mascara som saknas men den ska jag köpa på ica här i vallentuna för att då ska jag stödja rosa bandet :D så duktig som jag är.

lägger upp lite bilder nu också :)



igår så åkte mamma och pappa och handlade lite och dom köpte dom en skit cool tröja till broshan men de är bara för att fryser så mycke nu på vintern :)


en ny säng fick dom också, broshan älskar att sova i den.


eftersom jag tog kort på broshan måste jag juh ta kort på nero också :) <3


saknar dej redan bästavän, nu kommer inte vi träffas på typ 1 vecka :( <3


saknar dej sjukt mycket cherin (syster( måste ses snart, nu när du har kommit hem igen ! <3


orkar inte skriva mera nu, ska snart ringa tim tror jag :) <3


hörs imorron !
puss !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0