fuck !






som jag skrev i de andra inlägget så är allt skit just nu.
jag vill inte längre gå till skolan på grund av allt skit snack och allt som är i skolan.
idag när jag och tiffa pratade med camilla och björn så blev jag helt förstörd. jag orkar verkligen inte med allt längre.
jag trodde att en person hade slutade snacka skit snack om mej, min bästavän, hennes kille och min kille, men idag vissade de sig att hon inte har de, och de är så sjukt irriterande men de kommer bara drabba henne i slutet. jag tycker också att de är så onödigt att forsätta. snälla lägg bara ner !!!!
björn och camilla tyckte att vi skulle träffas alla 3 och prata och bli "kompisar" igen men de tänker inte jag och tiffa göra för vi står för att vi inte vill bli kompisar igen. jag har tiffa och behöver inte ha nån annan, ialla fall ingen som har förstört så mycket för mej, min familj och min bästavän.
dom säger också att allt man skriver på internett finns alltid kvar, men grejen är att jag står för allt jag säger och de gör tiffa med så jag fattar inte vad grejen är , vi får skriva exakt vad vi vill utan att nån direkt ska börja bry sig, de är våra liv och bloggar och allt, lägg er inte i. om de är nån/några som ska lägga sig i så är de våra färöldrar och mina har sagt vad dom tycker och dom tycker bara att de här är töntigt att de bara försätter.
jag blir så jävla arg så jag vet inte vad jag ska göra.
blev så jävla förbannad idag så jag höll på att börja gråta och jag pallar seriöst inte med allt skit snack.
och sen kan jag verkligen INTE lita på alla som jag trodde att jag kunde lita på... jag hatar vissa av sjuorna i skolan som springer runt och säger de man säger till andra, hur fittigt är inte de lixom, jag tänker inte nämna några namn men för eller senare så kommer ni få veta vilka ni är !
ni springer runt och säger allt man säger och sen ena sekunden så tror ni att vi är kompisar, men de kan ni bara glömma , jag vill inte ha massa falska personer i mitt liv, har haft nog av dom nu!
och sen skolan går bara skit, mina betyg är åt helvete och jag försöker verkligen göra satt dom blir bättre men jag vet inte om jag kämpar tillräkligt mycke. de känns som om de inte kommer gå bra. alla kommer säkert komma in på dom gymnasium som dom vill men de kommer jag säkert inte göra ! hatar skolan och betygen !!

jag har ialla fall dom viktigaste i mitt liv och de är:
Tiffany Tillenius
Tova Jacobsen
Erik sandberg

ni är allt jag behöver ha !
älskar er !


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är bra gumman, stå på dig! Finns ! <3 //Sara

2010-10-16 @ 01:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0