helg :D




äntligen så är de helg, har längtat efter helgen så sjukt mycket !

skolan idag va ganska bra, fick veta också att på SO provet så va jag jätta jätta nära på att få godkänd men jag behöver ialla fall inte göra omprov jag skulle bara få nån kompeleterings uppgift som jag skulle göra och blev ändå skit glad, för jag trodde inte att de skulle gå så bra.
och sen sista lektionen hade vi matte prov och vi fick sluta när vi hade gjort klart de och jag blev klar vid 2 så då slutade jag fast vi skulle ha slutat vid tio i tre så de va juh ändå ganska bra och sen va de skönt också :)

ikväll blir de nog bara att vara hemma med pappa för vi är själva, för mamma är i vemdalen och madde ska kolla på bio med en kompis :)


gör ett till inlägg där jag lägger in lite bilder :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0