hemskt....





ska snart hoppa in i duschen och sen blir de att sova, har världens huvudvärk så jag hoppas bara på att jag behöver ha lite sömn och sen är den borta.
men måste berätta en sak, tim är så hemsk för han skickar en länk till mej och då läser jag vad som står och då är de en kille som har skrivit ett hej då brev och han skriver att han ska ta självmord och så och sen har han filmat allt med en webbcam och då får man se när han gör de och de hända hände lixom idag, asso fatta va äckligt, jag började fan nästan gråta när jag såg den :O nej tim du får sluta skicka såna saker ! ;) <3

nu ikväll eller efter middagen så åkte jag och mamma och handlade lite jag fick body butter eller vad de nu heter så nu behöver jag inte låna av mamma :)

nej men nu ska jag bara lägga upp lite bilder och sen logga ut och hoppa in i duschen


de där är body butter burken som jag fick av mamma :)


nu kommer de bara komma lite fjoll bilder på mej som jag tog idag :D


haha vilken minn , xD <3


ego eller vad ? xD


de får bli sista bilden för idag.


bloggar kanske efter jag har duschat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0