jag ger upp nu...





skolan idag har varit hur seg som helst... orkar inte med den längre !
men den har ändå varit okej :)
imorron så ska vi typ ha prov på läsförståelse i svenskan -.-  och sen har vi säkert något mer jobbigt som vanligt...
har typ inga planer för veckan eller de är 2 saker jag vet att jag ska göra och de är att på onsdag så ska jag, tiffa och tova åka och sola och sen på fredag ska till Active gym igen och få lite övningar som jag ska göra :) men sen vet jag faktiskt inte... :)

laddar upp lite bilder nu :)


så här såg de ut imorse när jag hade vaknat och dragit upp persienen :) ganska mörkt och klockan va ändå typ bara 7 eller nått sånt.


haha, armbander fick jag av tiffa idag. hon hade gjort de på slöjden och sen sa hon att jag är tvungen att ha på mej de hela tiden xD <3


hihi självklart lägger jag upp bild/bilder på mej själv :) <3


de får bli sista bilden :) hihi, egen kär :D <3


rubriken säger ganska mycket, men jag orkar inte ta upp de, men jag är så jävla less på allt. jag vet inte vad jag ska göra. känns inte som om jag kan prata med nån.. säger bara som rubriken jag ger upp ... och då menar jag typ med allt. skolan går skit , inget går bra :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0