jag ger upp snart...





jag tänker snart ge upp, jag tänker inte ha massa skit över mej hela tiden.
jag vill bara reda ut allt, men allt går bara åt helvete. jag vet seriöst inte vad jag ska göra.
jag vill inte att folk ska tro på mitt falska leende. förlåt till dom som gör de.
jag vill inte säga till folk att jag mår dåligt, men om jag bara håller de inne kommer jag aldrig kunna för hjälp eller nått sånt, jag måste bli bättre på de om jag ska komma npn vart med livet.

men jag ställer bara till med allt själv...
fattar inte hur jag lyckas hela jävla tiden.
vill bara gråta men är för feg för de, mina föräldrar vet varför jag är så nere men de känns ändå inge bra att gråta.
jag vet att dom alltid finns för mej men de känns helt fel.

jag vill bara reda ut allt med dej erik, men de är faktiskt inte så lätt när du inte hör av dej eller svarar.
jag vet att de va jag som började men du måste förstå varför och du borde tänka dej för innan du säger saker, för vissa saker som du säger kan låta helt fel fast de kanske inte va så du menade. men jag vill bara lösa allt, men de gäller bara att du hör av dej. jag vill lösa dehära för jag mår så jövla dåligt just nu och jag gjort ungefär hela dagen, men jag vet inte vad jag ska göra när du typ vägrar att prata med mej... vi borde nog träffas så snart som möjligt och prata i genom allt och tänka på hur vi ska ha de.
du vet att jag älskar dej men jag vet inte om du känner likadant. men jag hoppas verkligen att du gör de.
älskar dej, och hoppas du hör av dej...


känner mej helt nere nu och de finns ingen som kan få mej på fötterna igen faktiskt.
kommer vara nere tills allt löser sig med erik, men innan de känns allt bara så jävla ondöigt...
jag är nog ändå inte en sån bra flickvän eller bara allmänt bra människa...
alla säger att jag för tjänar en bättre, men de är inte så lätt att sluta älska någon man verkligen älskar av hela sitt hjärta !




Kommentarer
Postat av: Plelin

carro jag e förbannad att du inte skaffar skype så att vi kan ta ett allvaligt snack om det här....du e inte ensam men din vise mäsare e i spanien just nu....ge inte up och kom ihåg att fu blir lätt överkänslig. ta ett djup andetag och skaffa skype.....du e inte ensam jag älskar dig min lille blonde lillesyrra.

2010-10-03 @ 18:14:30
Postat av: Amanda<3

Finns här för dej hjärtat, och det kommer jag alltid gör :) <3 <3 älskar dej Caroline <3

2010-10-04 @ 12:34:17
URL: http://mandiiiizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0