klantigt





nu har jag precis gjort klart engelska läxan tills imorron, känner mej ganska dukitg faktiskt som gör mina läxor :)

skolan idag har väl varit bra.
hihi rubriken säger ganska mycke, men nu ska jag berätta varför.
jag hade ställt klockan på 10 över 6 idag bara för att jag skulle hinna duscha och så men sen somnade jag om och vaknade vid 7 men sen orkade jag inte så jag låg kvar ett tag till men sen somnade jag om igen och sen vaknade jag vid 8 och då hade jag missat den första bussen eller den jag brukar ta och sen när jag vaknade och kollade på klockan när jag såg att den va 8 så fick jag panik för bussen går 7 min över 8 och sen går nästa buss vid 10 lixom men så de va bara att ta några kläder kle på mej och sen fick jag typ springa till bussen men jag hann med den ialla fall och sen fick jag sminka mej på bussen, så de va ganska klantigt faktiskt, men somnade inte förän vid 12 eller nått sånt igår så. men idag ska jag och gå och lägga mej tidigt så jag orkar gå upp imorron.
de brukar alltid vara tiffa som kommer försent men idag va de jag men vi hade ändå bara flex idag på morgonen så de gjorde inte så mycke och de va ändå ganska skönt att sova ett tag :D
efter skolan så åkte jag och tiffa och solade här nere i centrum och efter de så åkte hon till brottby med tova och jag gick till tandläkaren och de gick bra där, jag hade inga håll som tur va :D

hihi älskar att ladda upp bilder så de kommer nog komma bilder i nästan varje inlägg nu :)


nu början man känna att de börjar bli höst för löven börjar falla och dom blir gula. jag älskar hösten :D


hihi, har märkt att jag lägger upp mycke bilder på mej själv, men så blir de när man älskar sig själv :D


mina engelska böker, älskar verkligen engelska -.-

nu ska jag nog ta och duscha, bloggar kanske mer sen.

måste också läsa på till SO provet på fredag :) kan juh inte på IG på de eftersom jag inte fick de på förra så kan jag juh inte göra de sämre :) fast de är bara G frågor men ialla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0