lite bilder.






nu tänker jag skriva lite eller ialla fall ladda upp lite nya bilder från mobilen :)

men innan de så tänkte jag berätta lite om dagen.
vi hade SO prov idag och de gick nog bra, jag älskar verkligen sättet jag och tiffa hade då, haha men de tänker inte jag berätta för er för de har ni inget med att göra xD sen hade vi bara tråk lektioner eller dom ända lektionerna jag hade idag va svenska 2 gånger, so 2 gånger och sen elevensval så de va inte direkt några jobbiga lektioner, men de är värre imorron för jag hatar verkligen tisdagar.
och juste va hos skolsyster idag och kollade min rygg och de vissade sig att den fortfarande är lite sne och de kanske inte kommer försvinna och sen att jag är ganska stel i nacken och neråt så nu får jag ta tag i de, för jag har ont i ryggen nästan hela tiden.

men nu kommer de lite bilder :)


älskar bilen !! :D <3 ska köpa en sån sen när jag har råd ...


hihi jag vet jag är ganska ego av mej men jag älskar de ! :D


älskar dej bästavän :D <3


haha, de är bara jag och tiffa som fattar typ xD <3


haha älskar bilden xD tiffa är så söt <3


älskar min nya klocka också som jag fick av mormor igår när dom kom :) <3


vår älskade bild lärare, vi älskar henne så mycke, speciellt jag och tiffa -.- <3


älskar dej amanda ! <3 saknar dej !


avslutar med en bild på min bästavän tiffany ! :) förstår om ni inte tycker att hon ser så normal ut ;) <3


de får räcka för idag, ska bara prata klart med tiffa sen ska jag gå och lägga mej och läsa lite. <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken snygg bild på mig då :P <3

Älskar dej carro, saknar dej!! <3

2010-10-05 @ 11:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0