lite roligt





skolan idag har varit okej, förutom att vi hade NO , asso jag hatar verkligen de och jag gillar verkligen inte våran no lärare heller man vill bara bort där ifrån så fort man hör henne. usch !
och sen satt tiffa och spamade mej med sms under musiken och sen hela no lektionen, ni ska få se sen hur många hon skickade, och slutade lixom aldrig xD men tiffa de är bara för att du inte har nått liv på lektionerna ;) hahaha !
men sen på lunchen så började tiffa snuska sig så till slut orkade jag inte så jag ringde till mamma eller hon ville ändå att jag skulle ringa henne och sen kom jag in igen i matsalen och sen sa frippe att han tyckte att de kändes som... kommer inte ihåg va han sa men de va nått om gamlingar för de va typ bara lärare som satt kvar så vi drog och sen drog frippe till sin lektion och sen gick jag och tiffa till ica.
efter skolan så åkte vi och solade och de va skit skönt och sen åkte vi till ungdomsmottagningen och gjorde lite saker där och sen kom mamma och hämtade mej och madde nere i centrum för vi skulle åka och och hämta hundarna och sen åkte vi hem och tiffa åkte hem till felix.
och imorron vet jag inte vad som händer faktiskt :)

skulle ha pluggat engelska men de är inte så lätt att göra de när man glömde bökerna i skolan -.-

pappa kom hem idag och då hade han köp polcka grisar till mej, madde och mamma :) så snäll han är :)

nu kommer de lite bilder :)


polcka grisarna pappa köpte :D


ja som sagt , tiffa har inget liv xD hon skickade sammanlagt 397 sms xD och nästan på alla stog de "Bajs<3" och sen skrev hon annat också, men hon hade ialla fall kul xD


nu har jag bloggat klart för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0