måndag....





då va de måndag idag och de innebär att de är 4 äckliga skoldagar kvar tills de är helg...
jag är så jävla skoltrött så jag vet inte vad jag ska göra .... !!!!
varje morgon när jag vaknar så när jag tänker att jag måste gå upp för att åka till skolan blir allt så jävla tråkigt, vill bara ligga kvar i sängen och somna om och inte behöva gå upp för att gå till äckel skolan... men jag vet om jag inte går till skolan så kommer jag inte lära mej nått så de är typ ett MÅSTE att jag måste gå dit :(

aja men skolan idag har varit ganska chill men de brukar måndagar vara men nu är de bara massa jobbiga dagar kvar. och på fredag ska jag till Active Care för att kolla min rygg de ligger här i vallentuna, eftersom jag har ont i ryggen och den är inte så rak så måste gå dit och se vad dom säger :) de ör nog de ända positiva på hela den hära veckan tror jag.
och sen är de bara allmänt massa saker som händer runt om kring mej som jag bara inte orkar med för tillfärligt.
och juste idag när man kom till skolan så kommer typ alla med kryckor, asso de va helt sjuk :O





puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0