mums :D





hihi nu tänkte jag blogga igen. duschade för ett tag sen och nu sitter jag här men när jag kom tillbaka till datan igen efter duschen hade tiffa skrivit "blogg!:O<3" så kände mej tvungen att blogga igen, hon blir aldrig nöjd med dom jag skriver tydligen xD men de är inte direkt ovanligt att tiffa skriver så xD

juste har fastnat på en ny låt nu som jag sitter och lyssnar på hela tiden ! älskar den.
här är länken till låten:
http://www.youtube.com/watch?v=IEWohVCZnZ4

ni borde också lyssna på den.


satt nys och mumsade på mango, älskar de, men nu är den tyvärr slut, får köpa mer imorron :D





tog en bild också efter jag hade duschat, hade tråkigt eller de har jág nu med men ialla fall :)



de är inte vanligt att jag lägger upp bilder utan smink men nu gör jag de för att vara snäll och fick höra av en person också att dom är jätte fina och typ att jag är fin utan smink , tror ialla fall att den personen menade så, tänker inte nämna nått namn utan den personen vet nog själv :) saknar dej ! <3


hoppas du är nöjd nu tiffa :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0