nu är jag trött...






känner mej sjukt nöjd nu, för nu lkan jag alla 33 engelska glosor tills imorron, jag har nu stuttit i ungefär 2 timmar och pluggat på dom och nu kan jag alla :D

skolan idag har väl varit bra. asso jag tycker att veckorna går så sjukt snabbt. de är lixom redan onsdag imorron de känns som om de är tisdag imorron, men de gör inget att dom går fort för jag vill bara ha helg så man kan ta de lugnt och så.

tiffa sa till mej att jag skulle blogga men jag hade tänkt att göra de men sen glömde jag de. för jag visste ändå att jag hade glömt nått . men känner ändå att jag måste uppdatera så ofta som möjligt.


asso jag är så sjukt trött på allt skit snack hela j*vla tiden !
jag vet inte vad jag ska göra. jag har absolut ingen lust att gå till skolan längre för att de är som de är.
jag vet inte faktiskt inte vem jag ska tro på, de går ett ryckte eller hör ialla fall lite saker ifrån folk och de är oftast från samma person som jag hör allt skit ifrån, eller de är folk som kommer och säger de den personen säger. och just de jag fick höra idag vet jag inte vem jag ska tro på...
allt skulle vara mycke bättre om du bara slutade, du sa att du inte skulle lägga dej i men vafan äre du gör. eller kanske inte i vår relation. men för fan hitta egna killar istället för att ta andras !!



juste fick veta en sak igår kväll också och de är att tiffa och felix är tillsammans nu :D
är sjukt gald för din skull tiffa, men håll i honom satt ingen försöker ta honom ifrån dej. <3


jag orkar inte skriva mera idag, skriver mer imorron om jag orkar men de ska jag se till satt jag gör om inte de så får väl tiffa påminna mej då som vanligt typ xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0