pluggat klart :D





har äntligen pluggat klart efter ungefär 2 timmat , har bara jobbat med glosorna men jag gör dom tills jag kan alla och nu kan jag alla så nu ska jag bara blogga lite och sen blir de sängen :D

skolan idag har varit ganska rolig, men jag hade min depp timme i skolan då allt bara va skit och jag ville bara bort från allt, men den försvann sen och då blev jag glad igen. haha , när vi skulle ha engelska så va yvonne sjuk så först hade vi en tjej som heter sofia och sen kom de en kille och jag och tiffa satt och disskuterade en sak ganska länge men vill inte säga vad men till slit kom vi fram till samma sak xD haha och sen sa alice ett ord till mej och de va Poof och jag visste först inte va de betydde men jag råkade säga de när han gick förbi och sen kollade jag vad de betydde och då blev de lite pinsamt fast sen började jag och tiffa skratta som vanligt och sen fick vickan åka in till akuten och kolla sen arm som frippe hade gjort illa eller han hade gjort så hon hade gjort illa den och de vissade sig att de va nått i nervsystemet som inte stämmde så nu har hon ingen känsel i 3 fingrar, tycker synd om henne och sen för ungefär 1 timme sen så åkte madde till sjukhuset för hon hade gjort illa typ axeln på träningen så hon hade/har jätte ont så hon och pappa åkte in så vi får väl se vad som händer där men hoppas de går bra :)

lägger upp lite bilder nu och sen kommer jag säga godnatt.


bilden blev inte så bra men polisen va i skolan idag och jag vet inte varför ...


mina små hundar som blev klippta idag och sen vissade de sig att dom hade lös så dom hade på nått medel så fick vi låna 2 täcken till dom men kommer inte ihåg varför.


lilla söta Nero, hihi tiffas kille också xD <3


och sen en bild på broshan också :) <3 älskar mina hundar !


älskar dej över allt annat på jorden, du är de bästa som har hänt mej !
erik sandberg <3

avslutade med en bild på älsklingen :D <3

juste imorron efter skolan så ska jag och tiffa åka ner till vallentuna och sola och sen efter de ska jag till tandläkaren -.- vill inte dit !!

men nu ska jag göra mej i ordning och sen gå och lägga mej.
godnatt ! <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

en fågel viska i mitt öra att "eriks" tröja egentligen är emils.....

2010-10-19 @ 14:36:18
URL: http://madeleinejanssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0