rolig helg :)





har inte orkar blogga nått, me nu känner jag som vanligt att jag måste de :)

helgen har varit otroligt bra faktiskt. i fredags så gjorde jag typ ingenting efter jag hade kommit hem från praon och i lördags så åkte jag, madde och mamma till arnige oh handlade lite och jag köpte lite kläder men de kommer bilder efter jag har skrivit :) och sen vid 5 så kom jenny hit och hon sov här och vi hade de roligt vi kollade på film typ hela kvällen och sen satt madde och kollade lite på kanaler eller hon försökte att hitta en hockey match som hon skulle se men sen hittade hon lite andra roliga kanaler och jag tänker inte säga va de va för kanal de räker med att jag, madde och jenny vet xD och sen idag så kom alice hit också och vi badade och sen inte så mycke mer, de va tanken att dom skulle åka hem vid 3 för att jag skulle ha följt med erik till kista men sen skickade han sms och sa att han skulle spela match ialla fall, för ifrån början så skulle inte han göra de för han spelade igår men sen fick han veta att han skulle spela ialla fall så de blev inte så att vi åkte till kista, men vi ska kanske åka dit imorron istället men de är bara om jag har en snäll syster som kan ta hand om hundarna men de får vi se sen och sen när jenny hade åkt hem så ville jag och alice baka så vi gjorde de och vi bakade chokladbollar , dom blev super duper goda :D sen vid 5 så gick hennes buss och sen satte jag mej här och nu håller jag på att lägga in ny musik på mobilen för jenny har varit så snäll och skickat massa låtar till mej :)
och ikväll vet jag inte vad jag ska göra, men de blir nog bara att ta de lugnt skulle jag kunna tro :)

men lägger upp lite bilderna på mina kläder och annat :)


kläderna jag köpte :D


mascaran jag fick av min snälla mamma, de är exakt likadan som jag har fast en rosa och den stödjer rosa bandet :)


hihi när kläderna sitter på :D älskar mina nya byxor och tröjan :D


de va de... men lägger nog upp mer bilder snart :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0