skola imorron...






fan, helgen är slut och de innebär att de är måndag imorron och de betyder skolan.
jag är så jävla trött på skolan, ibland har jag bara lust att sluta skolan och göra nått annat eller ialla fall gå ut 9:an och sen göra nått annat men då kommer jag typ inte få nått jobb alls... åå varför måste man gå till skolan och den som har skappat skolan kan juh bara gå och ta sig någonstans...

aja men i helgen så har jag varit med jenny, först i fredags så sov hon här och då badade vi och kollade på film och sen igår så åkte vi hem till henne och då bastade vi och sen kollade vi på film och idag så åkte jag hem ifrån henne vid 12 eller mamma och kom hämtade mej för sen skulle vi till kusinerna för casper fyller år så vi firade honom idag och sen åkte vi hem. jag och pappa har nys bakat chokladbollar :D och snart ska väl jag hjälpa mamma med maten :)



det finns en person på den hära jorden som betyder mer än någon annan gör och jag älskar den personen så jävla mycket, den personen är de bästa som finns. utan den personen skulle jag inte klara mej. den personen är den första jag tänker på när jag vaknar och den sista innan jag somnar. den personen är helt underbar.
ni vet nog vem de är men nu kommer de...
erik sandberg , jag älskar dej över hela mitt hjärta !
har världens bästa pojkvän ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0