sov gott !





skolan idag har varit ganska lugn ändå trodde att den skulle bli jobbig, men de va den inte.

efter skolan så gjorde jag inte så mycket, men när jag kom hem typ så pluggade jag lite till SO provet som vi har imorron eller de är bara massa G frågor men har ialla fall läst de nu. och sen tog jag de lugnt och sen bara för ungefär 40 min sen så badade jag de va jätte skönt och efter de hjälpte jag mamma med att hänga tvätten och sen satte jag mej här coh funderar på att gå och lägga mej.

i morse så vaknade jag typ 20 över 7 och bussen går kvart i 8 så jag stressade lite men sen när jag sitter på bussen så kommer jag på att jag har flex så jag kunde lika gärna ha tagit den sena bussen, fett dum jag är ibland asso. och tiffa kom sent som vanligt xD men de är jag ganska van med nu ;)

imorron så blir de först skolan sen ska jag åka och kolla upp min rygg eftersom jag har ont i den ganska ofta så är de på tiden men har varit och fått elplattor förut men sen blev de lite bättre men nu har jag fått ont igen :( men sen vet jag inte vad jag ska göra får väl se vad som händer och jag vet inte heller vad jag ska göra i helgen får ta dagarna så som dom kommer :) <3

haha juste glömde berätta en sak igår. igår när jag och tiffa va på väg ner till ica så kom lät vi som ja jag vet inte vad men sen sa vi tänk om man stönade så, vi lät typ som katter fast ändå inte, men de är bara jag och tiffa som förstå så vi garva åt de hut länge som helst xD älskar våran humor.
haha juste en sak till, idag när vi satt på bussen på väg till vallentuna eller för mej va de juh på vägen hem men ialla fall så satt vi och sjöng längstbal i bussen men de va andreas fel att vi började men vi satt och sjöng och de va lixom sånger som verkligen går en på nerverna xD men jag och tiffa hade ialla fall kul de va juh huvudsaken.

nej nu ska jag snart ta och gå och lägga mej så jag orkar gå upp imorron :D
de är redan fredga :D wiie !! <3



älskar dej bästavän ! <3


godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0