sovmorgon imorron :D






skolan idag har varit ganska lugn, den har inte varit så jobbig, men de kanske bara är för att typ ingen av våra rikitga lärare va i skolan idag så vi hade några andra. men ialla fall och sen efter skolan så åkte och jag tiffa ner till centrum och solade i 10 min och sen träffade vi felix och ralle, och sen bestämde dom att vi skulle åka till brottby så vi gick till bussen och där träffade vi alexandro och nån till som jag inte kommer ihåg vad han hette men sen åkte vi till brottby och va där ett tag och sen åkte jag hem och åt och sen åkte vi till familjen Winther på en fika efter de åkte vi ner till centrum och handlade lite mat och så.

imorron så har vi orientering här i vallentuna, jag och tiffa ska gå tillsammans och de kommer nog inte gå så bra eller jag hoppas de, vill bara inte att vi går vilse i skogen. haha ingen av oss kan orientera men de kommer nog gå bra ialla fall. och eftersom de är i vallentuna och bussen vi kommer åka med går 09:15 så behöver inte jag åka till skolan innan så jag får sovmorgon :D istället för att typ gå upp vid 7 så kan jag typ gå upp 8 , så himla skönt :) <3

och sen efter de så blir de nog att plugga till matte provet på fredag.

denhära veckan har gått så jävla fort tycker jag, de är redan torsdag imorron lixom :O
aja men de ska bli skönt med helg :D <3 ska kanske träffa erik men jag ska ialla fall träffa amanda ! :D saknar dej så sjukt mycket !! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0