svar på kommentar





Lindas kommentar: Gumman, Det bästa är att säga vad du tycker, Han kanske känner samma sak om er ? Det blir bättre jag lovar, för det kan ju inte bli sämre eller hur ? Han kan ju liksom inte bli sur för att du säger att du älskar honom, att du saknar att ni var ''tightare'' förut. Men glöm inte att jag finns här, dygnet runt. Puss på dig syster <33



Svar: mm de kanske han gör, men de är svårt att veta nått när han inte säger något..."/ jag hoppas de blir bättre, och jag hoppas att de inte blir sämre ialla fall. nej de kan inte bli eller klart han kan men fattar inte varför isåna fall, för jag säger så som jag känner och tycker och de måste jag få göra. tack gumman, de känns skönt att ha dej vid min sida och att jag kan prata med dej när som helst. puss på dej med syster <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0