svar på kommentarer .





i de hära inlägget kommer jag svara på 2 kommentarer.



Cherins kommentar: carro jag e förbannad att du inte skaffar skype så att vi kan ta ett allvaligt snack om det här....du e inte ensam men din vise mäsare e i spanien just nu....ge inte up och kom ihåg att fu blir lätt överkänslig. ta ett djup andetag och skaffa skype.....du e inte ensam jag älskar dig min lille blonde lillesyrra.

Svar: jag ska ta och fixa de, men har fått en ny data så har inte hunnit ladda ner allt men jag ska fixa de så fort jag kan. de är dåligt att du är där för de finns vissa stunder jag verkligen behöver prata med dej. nej jag ska inte ge upp än och jag vet att jag är lite överkänslig, men du ska få veta allt när vi pratar för då kanske du förstår mej lite bättre. jag älskar dej med min storesyster ! saknar dej så j*vla mycket ! <3



Amandas kommerntar: Finns här för dej hjärtat, och det kommer jag alltid gör :) <3 <3 älskar dej Caroline <3

Svar: tack sweetheart, vet inte vad jag skulle göra utan dej. så länge du kommer finnas för mej så länge kommer jag finnas för dej. du finns alltid för mej när jag behöver ha nån, du är en av dom som får mej att stå på fötterna igen när jag känner mej helt nere. jag har alltid roligt med dej. jag älskar dej Amanda ! <3<3 va än som händer så kommer jag alltid göra de! saknar dej redan fast de va typ 3 dagar sen vi träffades !! <3




skriver mer sen efter jag har badat :) <3



Kommentarer
Postat av: Amanda<3

älskar dej gumman så jävla mycket! <3

2010-10-04 @ 20:05:43
URL: http://mandiiiizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0