trött, irriterad och less





jag vet inte varför jag känner så som jag gör just nu...

jag skulle behöva ha nån att prata med, de är inge speciellt men bara få prata lite så jag kan få annat att tänka på.
jag vet inte varför jag gick med på de, de va fan rikigt dumt, men man kan säga att jag typ inte hade nått val... känns lite tomt, men jag hoppas allt blir bra snart.

jag ångrar ganska mycke jag har gjort under mitt liv men de är inget jag kan ändra på direkt... aja får leva med de, alla gör misstag och de kommer komma flera under livet.

trött på allt nu, om man bara kunde glömma allt dåliga, eller bara bränna upp allt dåligt som har hänt. då skulle de kännas mycke bättre..

tror jag skulle behöva tänka i genom allt nu, och bara glömma de jag vill, vill glömma ganska mycke men de går inte. alla gamla minnen kommer upp hela tiden. de finns en person jag saknar men som jag verkligen inte borde sakna, men man kan faktiskt inte bestämma över sina "känslor" eller vad man nu ska kalla de, och ni får tyvärr inte veta vem de är. åå ! livet är inte alltid lätt.


rubriken säger just nu allt... !

bloggar mer sen...


Kommentarer
Postat av: Paow

Vem saknar du?

2010-10-29 @ 20:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0