trött





snart ska jag gå och lägga mej, men innan de måste jag blogga för jag lovade tiffa de :)

idag har gjort samma sak som igår, och imorron får jag se vad jag får göra. imorron efter skolan vet jag inte vad jag ska göra, men de lär vissa sig då.

har typ inget att skriva.
har pratat med både tiffa idag när hon va på väg hem och sen pratade jag med sara så nu har jag pratat av mej ganska mycke och de känns så skönt.

som jag skrev igår tror jag att de va , saknar dej tiffa ! nu kan vi inte ha våran sjuka humor på lektionerna på 2 veckor, men fatta va lärarna kommer tröttna på oss sen när skolan börjar xD haha men dom får skylla sig själva.

och sen saknar jag också min amanda, tror vi kom fram till att vi inte har träffats på typ 1 månad, så de är läge att vi träffas snart ! <3

kollade på paradise hotel, men måste se om de igen om typ 40 min för jag tiffa ringde när jag kollade på de så jag såg typ bara hälften av de, och måste veta vad som hände i slutet , hihi måste kolla på de varje dag men blir typ beroende juh :O inte bra.

hihi åt värsta stora mangon idag, bild kommer.


så stor va den och så såg den ut innan jag började äta. (före)


så såg den ut efter typ 30 min, men de va gott :)    (efter)


de va de jag hade för idag har nog inte så mycke mer nu.
nu ska jag tvätta bort sminket och sen blir de att gå och lägga sig :)

godnatt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0