vänner föralltid




fick en sjuktfin bild av alice som hon hade gjort.

älskar dej alice <3 du finns alltid där när jag behöver någon att prata med.
de är du som förstår mej bäst, och med dej kan jag vara mej själv och för dej kan berätta exakt allt för.

vi lärde känna vandra i 7:an när jag började i karby. i 7:an va vi med varandra jätte mycket men sen när 8:an började så va vi också mycke i skola och så, men sen började viva mindre men tror de va mest för att vi blanade klasserna och jag började vara med lisa och tiffa typ hela tiden och då va vi mindre men sen slutet av 8:an så började vi vara mera och sen blev de sommarlov då vi inte träffades alls och sen nu i 9:an så har vi varit ganska mycket. båda vi 2 har haft de jobbigt och då har vi haft varandra i skolan. de känns så skönt att ha dej vid min sida hela tiden. jag hopps vi aldrig kommer tappa kontakten! <3


caroline jansson älskar alice varcoe orhem !




friends forever !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0