åå va less jag är på allt ...






varför ska de alltid vara jag som får all skit hela tiden, jag pallar inte mer snart om de ska vara såhär ! :´(
jag hade lämnat allt bakom mej men nu kommer allt upp igen, jag har skaffat en ny kille och bara lämnat allt gamalt bakom mej, men nej nu kom de upp igen och de drabbar tyvärr när jag är i skolan också men får försöka göra de bästa av allt just nu...


aja, men idag i skolan så hade vi elevens val för första gången den här terminen. jag och tiffa valde trä slöjd som första val och vi fick juh såklart de :D och adde har också de så nu har jag slöjd med världens bästa tiffa och adde i 8 veckor framåt :D <3

juste sen har erik börjat med sin hockey igen så nu va de nog sista gången vi ses på länge ialla fall... tråkigt men men... han ska fortsätta med de om han tycker att de är roligt.

Tiffa, jag lovar att jag ska försöka hitta en bra kille till dej som inte bor i brottby, men jag vet inte om jag kommer lyckas men ska försöka. men du ska också veta att dom inte är bra hela tiden men dom kan vara helt underbara också. men jag ska göra mitt bästa, för jag vet att du verkligen vill ha en. men sen tänk på att han inte ska hålla på med typ hockey för då kommer han typ inte ha tid på vinter typ som jag har. älskar dej tiffa ! <3


ska nog hjälpa mamma nu med att duscha hundarna :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0