bla bla bla...






jag kom inte på nån annan rubrik , de där va de första som kom upp så de fick bli min rubrik för de hära inlägget.

skolan idag va väl bra . haha jag failade på NO:n idag xD haha, jag skulle smälla till robert för han va jobbig och sen står de en liten glas flaska på bordet med vatten i som Alice hade ställt där, och sen när jag ska smälla till honom så hade jag ner flaskan så den gick sönder och sen vart de massa vatten på golvet så d eva bara att torka upp, men de faktiskt fail xD men roligt va de ändå...

och sen efter skolan så åkte jag hem och bytte om och sen åkte jag in till träningen och träningen gick väl ganska bra, är så jävla taggad inför helgen :D
men på lördag ska jag först spela med damerna och sen åker vi till enköping, för de va meningen att vi skulle åka dit på fredag men sen kom vi på att de skulle bara bli jobbigt att åka till enköping då för vi ska juh tillbaka till stockholm sen igen och sen har vi ändå inga matcher på lördagen typ. och då blir de också att sova hos sara :D

de va juh tur att jag bloggade nu för tiffa sa nys till mej att jag skulle göra de. tänk att hon aldrig kan nöja sig med att jag la upp 3 inlägg igår, men idag har hon ialla fall inte sagt att jag måste göra de och de är ganska skönt, och om hon säger att jag måste de kommer jag inte göra de ialla fall, för orkar inte göra de idag.

juste har prao vecka 43 också och då ska jag praoa på PSS här i vallentuna och dom hade sagt att om dom inte har nått att göra till mej så får jag åka hem, och de bästa är att pappa känner dom som jobbar där , men de känns skönt att veta att man har en prao plats för då behöver man inte oroa sig för de nåmera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0