byxmyndig nu :D






ja som sagt rubriken säger allt :D fyller 15 idag och de innebär att jag blir byxmyndig så nu behöver man inte göra de olagligt längre :D <3

tack till alla som har gratat mej , de är ungefär 120 st som har sagt grattis på facebook, och sen är de några som har skickats sms eller ringt :)


har haft en ganska bra dag förutom efter skolan då jag började bråka med erik igen :( och jag visste inte vad jag skulle göra så jag började gråta men som tur va så va tiffa där som kunde trösta mej och jag just då tänkte jag att jag inte kan vara tsm med honom längre, för jag fick inte svar på mina frågor och så va han bara tyst och sen andra gången jag ringde honom så klickade han och de kanske inte va de smartaste gjort men sen ringde jag honom igen och då pratade vi ett tag och då frågade jag om vi skulle fortsätta eller inte men han va bara tyst och sen berättade jag hur jag ville ha de och sen frågade jag igen om han ville fortsätta och då sa han "klart" så vi lämnade bara allt bakom oss då.
men vi behövde inte bråka men eftersom de är nån som har förstört halva mitt liv så blev de som de blev och tanke på vad den hära personen har gjort så kommer jag aldrig kunna förlåta henne...
men annars har den varit bra.
dom sjöng för meh både på musiken och i matsalen :)

och sen efter skolan eller efter vi hade varit på haket ett tag så följde tiffa med mej hem och sen åkte hon hem typ vid 8 och sen kom mina kusiner förbi och sa grattis och sådära och sen satte jag mej här och snart blir de att sova tror jag :)

imorron efter skolan ska jag till danderyd igen på uppföljnings sak :)


men nu ska jag borsta tänderna och så och sen blir de nog att sova !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0