:D <3




hatar verkligen rubriker asso...


skolan va ganska chill idag faktiskt. efter skolan så åkte jag hem och alice följde med sen vid 5 så skjusade jag henne till ishallen för att hon hade träning sen åkte jag och mamma till arnige och handlade lite och jag köpte ett naglack och sen köpte jag en korsät (stavining) bild kommer i slutet av inlägget :) och nu sitter jag här igen och niclas bara flumar på msn och skriver allt typ baklänges men han är som han är lixom xD <3


igår hade jag en underbar kväll med älskling :D de va skönt att få träffa honom igen faktiskt, och nu dröjer de nog ett tag till innan jag träffar honom igen tror jag men hoppas inte de men får se hur de blir <3


nu kommer bilden :D


älskar den !! den är så snygg :)


nu ska jag hjälpa mamma med maten :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0