då va de dax imorron då...





jaha då va de dax imorron att åka till danderyds sjukhus för att gå på utredning för dexlesi. jag hoppas verkligen att de kommer gå bra och de tror jag också att de kommer. men de innebär att jag är ledig ifrån skolan imorron, ganska skönt ändå. men de är ändå lite jobbigt att gå dit imorron asso till danderyd, men de är bättre att jag går dit och gör allt jag behöver göra och sen åka där ifrån och sen ska jag dit igen den 30 september för uppföljnings möte typ och de är då jag antagligen får mina svar.

idag så gick jag och mamma ner till centrum och solade :D


asso allrvarligt de är fan inge kul längre, lägg bara ner innan du gör allt värre bara !!!
kommer snart sluta bry mej om allt ! för jag pallar inte mer snart ! och då blir de så som de blir...



nej men ska nog plugga lite NO nu för har prov på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0