dax igen :D






sitter just nu här och tänkte blogga lite för jag har inte så mycke annat att göra eller borde läsa lite SO men jag orkar inte men ska väl göra de snart ialla fall.
har pluggat lite nu, eller har gjort klart en sak till i svenskan och de va att jag skulle skriva om min åsik om otrohet och de va ganska roligt att skriva om faktiskt :D

skolan idag har väl varit bra, men lite deppig bara och några vet varför eller alla brode veta om ni har läst mina inlägg som jag skrev igår... men annars har den varit ganska bra. fick tillbaka matten läxan idag också och alla rätt igen !! är så j*vla stolt över mej själv ! :D och de är mamma och pappa med , wiie !
men sen efter skolan så åkte jag hem och bytte om och sen åkte jag in till träningen och först va de träning med tjejerna inför helgen och sen blev de att träna med damerna och båda träningarna gick skit bra faktiskt, de va kul att träna idag :) för nästan vecka lär de inte bli så mycke att träna för min del för nästa tisdag så kommer jag inte träna för jag kan inte träna på tisdag för jag måste stanna kvar i skolan och göra lite engelska om jag ska klara den och sen på torsdag tror inte jag att jag kommer hinna för då ska jag till danderyd igen för uppföljningsmöte klockan 15:00, men men så kan de vara ibland.
och imorron ska vi vara i skolan till typ 11 för sen ska alla vi 9:or åka till vallentuna gymnasium och lyssna på massa grejer om gymnasuimet och sen ska vi typ gå runt och kolla på dom olika programen, de ska bli skojigt för då slipper man ialla fall skolan :D


4 månader med erik också ! <3

älskar dej erik , du är mitt allt utan dej är jag ingenting <3
du är den första jag tänker på när jag vaknar på morgonen och den sista jag tänker på innan jag somnar.
kommer älskar dej nu och för alltid ! <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0