en runda i kista :D




har precis kommit hem ifrån en shopping runda med trine, erik och emil :) fast de va mest emil som skulle ha saker så, men jag kollade lite men jag orkade inte köpa nått så slö som jag är xD haha nej men jag är inte på sånt humör idag, men sen när jag får mer pengar kommer jag shoppa lite nytt till garderoben ialla fall :D


jag vet inte vad jag ska göra när jag har typ har förlorat en av mina kompisar som jag verkligen aldrig ville förlora, men allt är mitt fel och de kan stå för, och de jag gjorde de ångrar jag så jävla mycke, skulle kunna göra exakt vad som helst för att de ska bli ialla fall lite bättre. vafan har jag gjort ?! jag fattar inte att jag är så jävla korkad... men allt jag vill är att vi ska bli vänner igen !! :´(



orkar inte skriva mer. skriver mer sen om jag pallar och om jag äns finns kvar !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0