färdig för att sova nu...





är redo för att sova nu , så ska bara skriva dehära och sen blir de sängen faktiskt.

idag har varit på danderyds talklinik, och de gick väl bra. men jag har dexlysi men bara när de gäller att läsa, förstå och matte, så de innebär att jag inte kan få in massa information på en och samma gång utan att jag måste få lite i taget för annars fastnar inte allt, men när de gäller skrivandet så har jag inte de, men de ändå några ord och så som jag inte är så bra på. men annars tycker jag att de gick bra. jag va där från 08:40 till ungefär 13:00 och då hade jag 2 raster som va unge 15 min långa, men resten av tiden så satt jag och gjorde massa tester av olika slag. och juste sen när vi hade ätit frukost på ett fik så när vi skulle gå tillbaka till klinkien så såg jag och pappa Hasse aro tvärs över vägen :D *stolt*
sen blev de träning och de gick väl bra eller vi pratade mest och sen kollade jag på när erikslund och exiles spelade små matcher mot varandra med sara och de va roligt :)

sen åkte vi hem och jag tog en dusch och sen åt jag och nu sitter jag här.
nu ska jag gå och borsta tänderna sen blir de att sova.
Godnatt !! <3


saknar dej erik !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0