fullt upp hela helgen...






orkar inte skriva nu men känner ändå att jag måste göra de.


åkte till göteborg igår och spelade. va tvungen att gå upp 04:00 men jag gick upp 04:50 och sen åkte vi 05:10 typ för de va samling inne i stan vid 05:45 så vi fick lite brottom för vi skulle också hämta upp sandra, men vi hann ialla fall och sen sov jag, madde och sandra typ hela bussresan och de va ganska skönt faktiskt och sen spelade vi sen åkte vi hem och vi kom hem till stockholm vid 22:00 typ och sen va jag hemma vid 23:00 så vi kom ändå hem rätt tidigt.


och idag har jag varit i täby med madde och hon köpte lite klädder men inte jag för jag har typ inga pengar men snart får jag mitt barnbidrag och sen fyller jag år om 2 och en halv vecka så då får jag säkert mycke pengar:)

men orkar inte skriva mera nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0