hatar de hära !





asso de har gått ungefär 2 veckor och jag är redan trött på skolan och hatar alla lärare typ. hur fan ska jag klara typ 8 veckor till ?! de är fan sjukt att man redan börja känna så.
jag håller seriöst på att bryta ihop, de kanske inte är så mycke i skolan men de känns som de och de är massa saker som händer mej på en och samma gång, jag klarar inte av de här, ska till danderyd om 1 veckan ungefär på en utredning och sen 3 veckor senare ungefär eller nått sånt så ska jag tillbaka dit på uppföljnings utredning och sen va de nån till sak som jag skulle till om typ 1 vecka. de känns som om jag har värsta stora präsen över mej... och sen hjälper de inte att de är halv jobbigt i skolan och allt... varför måste allt vara så jävla svårt ocj jobbigt?! de är tyvärr ingen som har svar på de. men jag får försöka lösa allt på ett bra sätt, vet inget nu men får tänka på de.

skolan idag va väl helt okej... och sen är de bara imorron och fredag kvar sen är de äntligen helg igen ! :D längtar sjukt mycke faktiskt och bara på ta en paus från skolan i några dagar !


Tiffan Tillenius, jag finns alltid för dej, du vet att de är bara att ringa mej vilken tid på dygnet som helst kommer alltid svara om de är du! och lova mej att alltid säga till om de är nått som du vill prata om.
jag älskar dej bästavän ! <3


okej, kanske tar åt mej lite väl nu, men erik sa till mej att jag va fjorre för att jag skrev juh med h på slutet och jag kanske tog åt mej, men när man har fel vecka så tar mej nästan åt sig allt och blir irreterad på allt som man egentligen inte ska bli irretrad på... men de är bara att ta smällarna ! okej de kanskie va ett skämt för dej och de skulle de säkert vara för mej med om de inte vore fel vecka... HATAR DE !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0