hatar dej !






nu tyckte tiffa att jag skulle blogga och de kan jag ändå hålla med om, men de är nog de sista jag gör innan jag går och lägger mej. sängen börjar roppa nu att de är dax att sova och känner mej rätt trött också och de är ifrån helgen...

aja rubriken säger så j*vla mycke ! men de behöver vi inte prata om , men de är bara en person som jag verkligen inte gillar och som typ försöker förstöra mellan mej och erik :( men de kommer den personen aldrig lyckas med... !

den här kvällen har inte varit så bra har haft ett bråk mellan mej och 3 personer till , men jag och tiffa äger som vanligt och dej erik har jag sagt till vad du ska göra och jag hoppas verkligen att du gör de nu också för annars som jag sa i telefon när vi pratade att de inte kommer sluta så bra mellan oss och de lät inte så på dej att du ville att de ska hända så. men jag är bara trött på alla människor som aldrig kan hålla sig till sitt liv och skita i andras...
asso du ska ge fan i att snacka med honom, vi vet hur du är men han vill ändå inte ha dej !

och de finns 3 personer som betyder så grymt mycke för mej och som alltid finns vid min sida och dom 3 känner jag att jag kan prata med allt om och speciellt 2 av dom pratade jag med ikväll.

men nu kommer personerna :


Tiffany tillenius, älskar dej bästavän ! du finns alltid för mej och finns alltid där när man behöver dej. du är en äkta vän som jag kan lita på till hundra procent och vet att utav dej kommer jag aldrig bli sviken. du kommer alltid att vara min syster ! <3 hand i hand livet ut !


Erik sandberg, tog bara nån bild. jag älskar dej över hela mitt hjärta och de vet du. jag vill verkligen inte förlora dej, då jag tänker hur de skulle vara utan dej då mår jag bara dåligt och vet inte enns varför jag tänker den tanken eller "/ . jag vet att du alltid finns vid min sida fast de inte verkar så, och sen vet jag att jag kan lita på dej till hundra procent. och jag säger till att du inte får prata med henne och de är bara för att annars kommer de sluta dåligt mellan oss och de vill nog ingen av oss eller jag vill ialla fall inte de men sen vet inte jag vad du tycker och känner för de men tror vi tycker och känner samma. bästa dagen i mitt liv va när de blev du och jag <3 de va bara de som saknades då tills allt skulle vara helt perfekt.<3 älskar dej gubben !


Niclas sandqvist, dej vet jag att du alltid kommer finnas för mej. när du ser någonstans att jag inte mår bra så frågar du alltid om de är nått som har hänt och de kallas för att bry sig , och så länge di bryr dej om mej så kommer jag bry mej om dej. på vintern då vi träffas som mest så är du som en lillebror för mej men sen när sommaren kommer träffas vi inte lika ofta. men så länge du finns för mej kommer jag finnas för dej. och med dej kan jag verkligen prata allt med, de spelar ingen roll om de är om kärlek eller vänner du lyssnar vilket som och de är jag glad över. älskar dej lillebror ! <3


de va dom 3 som jag verkligen bryr mej om och som jag vet kommer finns för mej. tack för att ni finns ! <3




haha och sen i skolan så kom tiffa på nått helt sjukt hon kom på "schlaff" och de va bara för att hon tog på min rumpa och sen sa hon "vilken schlaff rumpa du har xD" sjukt? jo tack de vet jag redan att hon är men och nu har vi de som mellan namn på facebook, vi är jätte normala verkligen xD :D <3


nej men nu ska jag nog sova, de är en stor dag imorron :D

godnatt ! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0