hatar rubriker !!






jag hatar verkligen rubriker, de är de värsta som finns ibland när man ska skriva i bloggen.


okej, de här sista inlägget jag verkligen måste skriva, men grejen är att jag verkligen inte har nått mer att skriva nu, ahhh får damp !! haha nejdå men bara nästan ;)

imorron är de en ganska skön dag för vi slutar 2 typ och de är ganska skönt... och sen träning och då får jag träffa alla tjejer igen :D och sen kanske de blir att bada efter man har kommit hem men jag får se.

och imorron kommer vår städerska för första gången så nu kommer hela huset vara rent , när man kommer hem. och de skönaste är att man får en ny bäddad säng och fint rum :D hon kommer komma 2 gånger i månaden :)

juste när morfar och dom kom idag så fick jag och madde 40 kr var av morfar, men jag vet inte varför xD men fick bara de xD

jag saknar min erik så sjukt mycke !
har tänkt på honom jätte mycke nu, men de kommer nog dröja ett tag till innan vi kan träffas igen eller i helgen blir väl att vi träffas, men som sagt de är med rugbyn och då vet jag hur de är men ialla fall.
jag vet att du har de jätte jobbigt nu för de som har hänt, men du vet att jag alltid finns här vid din sidan.
älskar dej nu och för alltid ! <3
har verkligen världens bästa pojkvän !


okej men nu vet jag allvarligt inte vad jag ska skriva, för de är helt tomt i mitt huvud just nu...

nej men nu får faktiskt tiffa vara nöjd , för nu har jag skrivit 3 inlägg xD
kanske skrivet ett till sen men de är bara kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0