ledig idag :D







då börjar den hära dagen gå mot sit slut. har varit ledig idag och de va sjukt skönt, för jag sov typ till 10 eller nått sånt. sen har jag inte gjort så mycke. har pluggat lite och sen har jag inte gjort så mycke faktiskt.
ska snart börja göra mej i ordning eller ialla fall hitta kläder som jag ska ha på mej för om typ 1 timme åker jag till erik och sen åker jag hem ikväll igen :) saknar honom enormt mycke !<3

och imorron är de skola igen, jag orkar inte. men jag måste verkligen. jag har inte varit borta en ända dag ifrån skolan eller juste men de va när jag skulle till talkliniken men de är den ända gången faktiskt och de är bra gjort.


Tiffany Tillenius & Lisa Wendelmark , jag saknar er tjejer ! <3

har inte så mycke mer att skriva nu faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0